środa, 24 listopada 2010

HOT !!! Battlefield: Bad Company 2 multiplayer patch nr 3

  Aktualizacja wychodząca w ramach przygotowań do oczekiwanych VIP Map Pack 7 i Battlefield: Bad Company 2 Vietnam, niesie ze sobą wiele ciekawych zmian i poprawek na które przyszło nam trochę czekać. Moim zdaniem warto, a kilka z nich  dla wielu fanów Battlefield Bad Company 2  będzie miłą niespodzianką.  Patch pojawi się dziś , co może się wiązać z utrudnieniami gry sieciowej. Gracze PS3 dostają go jako pierwsi, PC i X360 będą musieli pare dni jeszcze poczekać.  

Patch waży 1,7 GB!


Poniżej lista zmian w trzecim patchu:

- ACOG i Red Dot dla  MK-14  i G3.

- Zwiększono obrażenia dla G3.

- Redukcja  odrzutu i uszkodzeń VADS'a .

- Naprawiono błąd, gdzie Smoke Countermeasures Package  nie usuwał tracera przy szybkiej jeździe czołgu.

- Zmniejszono czas przeładowania  Smoke Countermeasures Package.

- Zwiększono silę AT4.

- Zwiększono prędkość lotu pocisku  AT4.

- Zmniejszono obrażenia z  M2 Carl Gustav AT, lecz w dalszym ciągu  Gustav będzie zadawać najwięcej obrażeń z pośród wszystkich AT w grze.

- Zwiększono zasięg, w którym M95 zabija po jednym trafieniu (  W KOŃCU!!!).

- Naprawiono błąd z SVU Snaiperskaya Short który był za mocny w krótkim dystansie w porównaniu z innymi półautomatycznymi karabinami snajpera, zmniejszając jego obrażenia w close-combat.

- Zmniejszono obrażenia wszystkich broni na MCOM o 50%. ( C4, miny, AT).

- Naprawiono błąd w Rush na Atacamie,  gdzie na drugim A, C4 można było podłożyć przez sufit.

- Poprawiono celność  M1911 przy bliskim celowaniu.

-  Zmieniono obrażenia zdawane przez AN94  Abakan w close- combat.

- Zwiększenie dokładności strzałów F2000 w ruchu.

- Zwiększono obrażenia na bliskich odległościach dla szotgunów.

-  Zmniejszono siłę M60.

-  Zmniejszono zadawane obrażenia z MG3 i MG3 SA w close-combat.

- Lekko zwiększono uszkodzenia Helikoptera UH60.



  Zmiany ciekawe, które na pewno urozmaicą dotychczasową rozgrywkę. W końcu doczekaliśmy się celowników dl a MK-14 i G3, poprawiono silę urwania łba dla M95 ( co pewnie zaowocuje wysypem "snajperów")  . Zmniejszenie zniszczeń stacji MCOM bez wątpienia wydłuży rozgrywkę w Rushu. Martwi mnie zwiększenie siły shotgunów w close-comat, które to i tak urywały łeb przy jednym strzale. Uszkodzenia UH60 też słabo widzę. Zmiany dla każdej z klas, moim zdaniem odczuwalne i jeszcze bardziej balansujące grę. Poza ww. zmianami możemy chyba też w niedługim czasie spodziewać się darmowego 7 VIP MAP PACK. Na razie pozostaje nam cierpliwie czekać na polu bitwy na nowe mapy, czego Wam i sobie życzę :)

6 komentarzy:

  1. Nareszcie!
    Dzięki za kolimatory do M14. Tej pięknej broni.

    No i w końcu Barett się na coś przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały błąd zmiejszono splash dmg z CG ale i tak będzie miał największy wiadomo wszakże, że CG się nadaje tylko na śmigła i ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się kilka rzeczy w tłumaczeniu:
    - "Redukcja odrzutu i uszkodzeń VADS'a" - VADS ma niemal zerowy odrzut. W oryginale jest "push back", a nie "recoil". Ten pierwszy odnosi się najczęściej do efektu, jaki zachodzi na ofierze przy trafieniu.
    - "Zwiększono obrażanie dla G3" (chyba powinno być "obrażenia") - to nie jest prawda. W oryginale jest informacja o usunięciu błędu (na PC), który powodował że w niektórych przypadkach G3 mógł zadać mniej obrażeń niż powinien.
    - "Zwiększono prędkość strzałów z AT4" - to nie jest prawda. Zwiększono prędkość lotu pocisku. Szybkostrzelność AT4 pozostała bez zmian.
    - "Jeden strzał w ciało M95 zabija, kosztem wolniejszego przeładowania ( W KOŃCU!!!)" - to tłumaczenie jest błędne. Zwiększono zasięg, w którym M95 zabija po jednym trafieniu. Czas przeładowania pozostał bez zmian.
    - "Zmieniono obrażenia zdawane przez AN94 Abakan w close- combat i zwiększono jego siłę w long distance" - tylko zmniejszono obrażenia w CQB. Obrażenia przy trafieniu na dalekim dystansie pozostały bez zmian.
    - "Zwiększenie dokładności strzałów F2000 w biegu" - to nie jest prawda. W biegu nie można strzelać w BC2. Poprawiono celność strzałów w ruchu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ok , dzięki za uwagi , poprawiłem błędy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie przyrządy celownicze dla uniwersalnych broni! Modyfikacja celności F2000 też się przyda, właśnie zabrałem się za nabijanie gwiazdek tą bronią. Widać EA dokłada wszelkich starań by uzależnić graczy od Battlefielda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie są kolimatory do m14 i g3. Mam okazje wreszcie coś nabić tymi broniami.

    OdpowiedzUsuń